Persoonlijke service
Breed assortiment
Hoge kwaliteit

FAQ

Q:Is bezorgen mogelijk en wat zijn de kosten daarvoor?
A: Jazeker; de kosten daarvoor vind je terug in het aanvraagproces. Deze kosten zijn afhankelijk van het aantal af te leggen km’s vanaf onze locatie. Daarbij is het belangrijk om er rekening mee te houden/te beseffen dat wij deze afstand 4x dienen af te leggen.

Q: Op welke tijd(en) vindt de bezorging plaats?
A: In principe tussen 9:00 en 17:00 uur maar dit zijn altijd afspraken op maat. Onderling worden, indien de aanvraag doorgestuurd is, hierover afspraken gemaakt. Ophalen na 21:00 uur heeft altijd een meerprijs van 150 euro ex BTW bovenop de normale transportkosten

Q: Kan ik mijn spullen ook afhalen?
A: Afhalen is uiteraard ook altijd mogelijk. Dit dient wel te allen tijde te gebeuren op afspraak, zodat u niet voor een dichte deur komt te staan.

Q: Hanteren jullie een borg bij afhalen?
A: Wij hanteren geen borg bij gehuurde materialen. Eventuele schade of missende onderdelen worden los gefactureerd.

Q: Welke Betaalwijze is mogelijk?
A: Voor particulieren gaat betaling bij afhalen per pin (geen contante betaling mogelijk) en bij bezorgen per tikkie bij aflevering. Voor bedrijven / scholen / instellingen en overheden gaat betaling altijd op factuur achteraf.

Q: Wat doen jullie met een reservering voor een springkussen bij regen of harde wind?
A: Bij (veel) regen kan de reservering door gaan, maar staat het je als klant vrij om kosteloos te annuleren. Veel van onze springkussens hebben een dak en dit werkt goed tegen een beetje miezer, maar bij harde regen zal alsnog het springvlak nat worden wat niet prettig is voor de kinderen. Bij voorspelde wind harder dan windkracht 5 mag een springkussen niet (buiten) geplaatst worden en komt de reservering dus te vervallen. Hierover nemen we altijd nog contact op vooraf.

Klantenservice en voorwaarden

Contactgegevens

T. 085 130 5303
E. info@springkussenverhuur-haarlem.nl
Jan van Krimpenweg 11
2031 CE, Haarlem
KvK: 34287023
BTW: NL001984645B42